Reisdag van arles naar Zwitserland

26 juli 2015 - Lauterbrunnen, Zwitserland

Nou vandaag was een spannende dag. Gisteravond gingen we eens kijken welke treinen we moesten hebben zagen we dat volgens onze interrail app een paar van die treinen er niet maar waren maar volgens de site weer wel.
Toen hebben de papa en mama van maranda een kleine trein kunnen boeken waardoor we wat vroeger konden vertrekken. De reis ging super vlotjes en na 7 verschillende treinen waren we in wengen bij ons hotel en wat is het mooi hier.
Het stinkt wel in het hotel maar we hebben prachtig uitzicht op de jungfrau en de buitenlucht is hier zo heerlijk fris en schoon.
We wilde heerlijk pizza gaan eten aangezien we super honger hadden omdat we niet echt hadden geluncht maar dat was zo duur dat we het hielden bij noedels en vies brood dat we meteen hebben weggegooid.
Als toetje hadden we lekker tukjes.
We hebben ook maar WiFi gekocht van wel 20 euro want tja we geven toch al veel geld uit dus waarom niet nog wat extra.